Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 5, 2012

那个他啊~
 你为什么只一直出现在我梦里~
  我很需要你~粘着你~
   我求你快出现啦~不要在折磨我了TT
    给我你那种感觉吧~
     就算你暂时不能做我男人~
      但我希望你能等~
       等到属于我们的那一天~
        <3

No comments:

Post a Comment

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

I made this widget at MyFlashFetish.com.